meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Goodbaai

Monday 2 February 2015

Goodbaai

Ek hoor jy gaan waai

Is dit vaarwel of net goodbaai

My moed sak in my skoen

Gee my gou ‘n lekker soen

 

Ek gaan jou geweldig mis

Weet jy wat verlange is

Die lewe beteken niks

Sonder jou pragtige gesig

 

Ek wil jou ook nog check

Anders sal ek seker crack

Het ek dit dan ook verdien

Om jou nooit nie weer te sien

 

Sê tog net jy like my ook

Anders gaan dit by my spook

Dink tog af en toe aan my

Anders sal ek stuipe kry

 

Ek begin nou al te beef

Hoe gaan ek sonder jou leef

Ek wil ook nie eers traai

I sommer start to cry

 

Ek moet seker sê Baai Baai

Ek kan nie maar sal maar traai

Ek sê dan nou maar cheers

It happened what I fears.

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment