meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: My Liefde bymekaargebring

Sunday 22 February 2015

My Liefde bymekaargebring

Ek roep my liefde bymekaar

Waar hulle ooral oor vaar

Soos ‘n skip by baie hawens aandoen

By elke rokkie van katoen

 

Van waar die winde ook al waai

Van elke voetpad waar hy afdraai

Soos hy die wolke bymekaarmaak

En ek my arms om my liefde toemaak

 

Soos die wind die gras aanjaag

En hy die stof rondjaag

Soos hy die arend in sy arms hou

En ek jou in my liefde toevou

 

Soos hy die blomme se geur saambring

Die roos en die katjiepiering

En die wind die hemel vee tot blou

Het ek my liefde bymekaargebring vir jou

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment