meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Oupa

Saturday 28 February 2015

Oupa

My oupa lyk kwaai maar hy is nie

Ek lyk bang maar ek is nie

Al raas en baklei hy

Weet ek hy is lief vir my

 

Hoe weet ek hy is lief vir my

Deur dit alles wat ek kry

Die klere en speelgoed

En sommer baie lekkergoed

 

Ek speel tot op sy rekenaar

En luister al my liedjies klaar

My DVD sal jy op YouTube kry

Hy het dit daar gesit vir my

 

Hy leer my alles wat ek moet weet

Al het hy dit al reeds vergeet

Met sy bril wat oor sy neus afskuif

Wat hy kort-kort reg moet skuif

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment