meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Jou liefde in my hart

Wednesday 25 February 2015

Jou liefde in my hart

Ek het jou liefde in my hart gesluit

Sodat niemand dit kan buit

Veilig is dit toegevou

Het jy dit aan my toevertrou

 

Veilig is dit daar

Veilig word dit bewaar

Hoe kosbaar is dit vir my

Hoe lank om dit te kry

 

Veilig in die kamers van my hart

Net jy het die sleutel van my hart

Net jy kan dit oopmaak

Net jy kan jou liefde staak

 

Al hou jou liefde ook al op

Al los jy net ‘n leë dop

Kan jy my liefde nie wegneem

Of dit nooit van jou vervreem

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment