meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Strate van smart

Wednesday 25 February 2015

Strate van smart

Ek stap deur die swart strate van my siel

Deur spookmotors verniel

Begeerte van gedagtes jaag na binne

En laat swart merke op my sinne

 

Verlate geboue van ‘wat kon wees’

Lê soos swart rubber op my gees

En ruines van kastele gelaat

En diep slote op my siel gelaat

 

By die dobbelhuise kuier ek

Met ‘n goue sleutel vir sy bek

Met die kerke wis ek fout

Al laat my verskonings my koud

 

Kan ek verder as vandag gaan

My weg deur nog ruines en bakens baan

‘n blik in my toekoms in

of  begin dit weer by die begin?

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment