meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Engel van my hart

Wednesday 25 February 2015

Engel van my hart

Engel van my hart

Wie het jou hier geplant

Sodat jy net vir my kan blom

Soos die gesig van ‘n sonneblom

 

Deur die blare van die bloekomboom

Waai jy soos in ‘n droom

Hoor ek die fluistering van jouo stem

Woorde wat my hart herken

 

Saggies val die reën

As jy oor die liefde ween

Om my gemoed skoon te was

En my weer te laat lag

 

Al sien ek jou nie aldag nie

Weet ek my liefie

Is jy altyd aan my sy

Soos ‘n Engel so is jy

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment