meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Kom kuier vannaand

Saturday 28 February 2015

Kom kuier vannaand

Kom kuier vannaand by my

Miskien sal jy dan oorbly

As ek jou hart kan steel

En die verdriet in jou oe kan heel

 

My wese smag na jou

Om jou in my arms toe te vou

Jou styf teen my te druk

My lippe op joune te druk

 

Ek maak iets om te eet

Van weg-neem-etes te vergeet

Ek skink jou glasie vol

Al maak dit my kop te tol

 

Ek le jou op die matjie neer

Ek le jou in my arms neer

En sonder om ‘n word te se

Weet ek wat jy wil he

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment