meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Ek lewe

Tuesday 24 February 2015

Ek lewe

Weereens het God my geseën

Met nog ‘n pragtige seun

Sodat my nageslag sal bly groei

En nie wegraak soos die van ‘n koei

 

My seun en ek is een

Op wie my nageslag sal steun

Dit bring ‘n glimlag op my wang

Wat skitter waar ‘n traan aan hang

 

My hart spring bly

Al gaan my tyd verby

Ja, want ek weet

Hulle sal my nooit vergeet

 

Want al gaan ek ook uit

Sal die graf my nie stuit

Want die “ouman” se gees

Sal in hulle wees

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment