meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Die Boek van die Lewe

Friday 20 February 2015

Die Boek van die Lewe

Wie sal my leer van my bestaan

Wat in my lewe aangaan

Wie sal my van die liefde leer

Van die vreugde by die seer

 

Wie sal my leer om nie te begeer

Dat ek genoeg sal kry elke keer

Wie sal my leer om nie gierig te wees

Tevrede te wees met een skaap of bees

 

Wie sal my leer wat die sonde is

Om my gewete nie met leuens te sus

Wie sal my leer wat die dood inhou

Sodat ek nie so aan die lewe vasklou

 

Was alles maar in ‘n boek

Sou ek nie na antwoorde bly soek

Maar die boek van die lewe

Is al die tyd in my gewete geskrewe

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment