meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Wat het ek geleer?

Thursday 5 March 2015

Wat het ek geleer?

Wat het ek hierdie naweek geleer?

Wat het hierdie naweek gebeur?

Hoekom het ek hierheen gekom?

Hoe sal ek dit op kan som?

 

Is my hart nog leeg

Of het ek nader aan Jesus beweeg

Hoe sal ek my gedra

As ander oor my kla

 

Sal hul ooit kan sien

Dat ek vir Jesus dien

Sal hul ooit kan weet

Kan hul ooit my hart ontleed

 

Sal hul Jesus in my gewaar

En hul by my skaar

Of sal hulle hul nie vervreem

As hul van my verneem

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment