meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Vrede

Wednesday 11 February 2015

Vrede

1.       U, my God, is my vrede

          in my hart het ek vrede

          gerus is my hart vandag

          in die donkerte van die nag

 

2.       U Naam beskerm my

          wie kan daarteen stry

          soet is my nagrus

          ek is van U bewus

 

3.       Ek gewaar U om my heen

          ek gewaar ook elke seën

          ek gewaar u engele by my

          ek gewaar U, ek is bly

 

4.       My angs het bedaar

          U sal my lewe spaar

          U beveg my vyande

          U trek hul slagtande

 

5.       My hart het stil geword

          toe ek my hart uitstort

          en U my skoon was

          en wegdoen met my las

 

6.       In my hart het U vrede gebring

          toe U my hart binnedring

          en U vrede oor my spoel

          wie sal weet hoe dit voel?

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment