meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Naby My

Sunday 1 February 2015

Naby My

Woorde van liefde ontbreek

Jy maak my hartjie week

Ek weet my liefde is eg

En dat ek daarteen moet veg

 

Om jou styf vas te hou

Hoe graag sou ek nie wou

Om liefdeswoordjies in jou oor te fluister

Of om net na my asemhaling te luister

 

Om jou parfuum te kan ruik

En jou hare te kan stryk

Jou hitte teen my vel te voel

En te luister na jou hart se gewoel

 

Ek hou jou naby my

My gedagtes en jy

In my geestesoog sien ek jou

En maak ek wat ek wou

 

Ek druk jou styf teen my

Laat my vingers deur jou hare gly

My mond hier teen jou oor

Sê wat jy graag wil hoor

 

Vir die oomblik geniet ek jou

Totdat ons later trou

Dan vlieg my drome uit die venster weg

En moet ek teen die werklikheid veg

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment