meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: My Geboorte

Wednesday 21 January 2015

My Geboorte

Vandag 26 jaar gelede

Het ek in die wêreld gekom

En nou terug in die hede

Het my 26ste verjaarsdag gekom

 

‘n Pragtige ou babatjie het hulle gesê

vaal hare en blou oë

Julle wou mos ‘n seuntjie hê

My ouers was bewoë

 

Dr.Rademan het my gevang

In die Kroonstadse Hospitaal

Hy moes ma kalmeer, want sy was bang

Verpleegster Byleveld, haar aandag by my bepaal

 

00h20 was my tyd

Sewe pond veertien onse het ek geweeg

‘n keeljie skree luid

my ma was verheug

 

Lukas Cornelius Johannes is ek gedoop

In die N.G. Kerk

Ds. A v/d Merwe het my gedoop

Met water doen hy sy werk.

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment