meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Skink ‘n Dop

Saturday 24 January 2015

Skink ‘n Dop

Ek hoor hul gesels en lag en drink

As hulle weereens 'n doppie skink

Vir eers gaan dit nog goed

Maar later sal hulle boet

 

Saggies, saggies, tree hy nader

Ongesiens om my vergader

Dan slaan hy op my toe

Sonder 'n Ba of 'n Boo..

Hoe later hoe kwater sê jy my

Eers sal die dronkheid na my vry

Later skop hy hard aan my

Totdat ek my nie kan bevry

 

Saggies streel sy vingers my

En voor ek my kan kry

Is ek braaf soos tien

En deel uit aan wie dit verdien….

 

 

L.C.J. Engelbrecht

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment