meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Liefde

Thursday 29 January 2015

Liefde

Verbode is my liefde, my liefde vir jou

Jy is so pragtig, so pragtig vir my

Of is ek voorbarig om van jou te hou

 

Darom sê ek liefling, hou my styf vas

En maak my gelukkig, gelukkig en vry

Hou my in gedagte, dan behoort ek aan jou

 

Jy helder my dag op met jou glimlag

Die plooitjies om jou mond en oë so sag

Jonk en onskuldig en beeldskoon is jy

 

Seksie is die lyfie waarmee y my bekoor

Wil jy nou hê dat ek kop moet verloor

‘n Dwaas sal ek bly vir ‘n meisie soos jy

 

Pragtig is jou hare, jou hare soos sy

Wens ek kon dit streel, my vingers deur dit gly

Hare en gesiggie, dit pas tog te mooi

 

Dink tog nie sleg, al mag ek nie

Ek kan tog nog sien, skoonheid staar my aan

Ek wil net sê: Ek is mal oor jou.

 

L.C.J. Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment