meta content='Afrikaanse Gedigte' name='description'/> Lukas se Gedigte: Ek bou ‘n huisie

Saturday 23 August 2014

Ek bou ‘n huisie

Ek bou n huisie vir ons twee

Met al die liefde wat jy gee

Jy maak my hart se kamers vol

jy laat my bloed dan daarin stol

 

Jou liefde skep jy vir my op

Ek leef van dag tot dag daarop

Want my dors is net na jou

As jou hart my hart omvou

 

Die tafel is gedek vir twee

Met al die liefde wat jy gee

My bord is vol en staan en wag

Aan die einde van die dag

 

Want al die liefde wat jy bring

Wat die voëltjies vir my sing

Laat my op wolke loop

Laat my op die toekoms hoop

Laat my tussen sterre loop

Laat my op die hemel hoop

 

Lukas Engelbrecht

 

 




This message and any attached files may contain information that is confidential and/or subject of legal privilege intended only for use by the intended recipient. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, be advised that you have received this message in error and that any dissemination, copying or use of this message or attachment is strictly forbidden, as is the disclosure of the information therein. If you have received this message in error please notify the sender immediately and delete the message.

No comments:

Post a Comment